000
Медико-правовой портал "103-law.org.ua "

Як збільшити продаж медичних послуг за допомогою Інтернету?


СЕМІНАР-ПРА КТИКУМ

« Як збільшити продаж медичних послуг за допомогою інтернету »

1 листопада 2013 р оку


Цей семінар розрахований на власників , керівників медичних центрів , маркетологів медичних центрів , зацікавлених у збільшенні продажів медичних послуг і отриманні нових клієнтів

  Цей семінар для Вас, якщо :
1.  Ви лише починаєте просування послуг медичного закладу в інтернеті, або шукаєте ефективніші рекламні канали.
2.  Вам важко розібратися, з чого починати просування, які інструменти потрібні для початку роботи.
3.  Ви не знаєте, як правильно обрати підрядників і що від них вимагати.
4.  Ви хочете знати, чому важливо готувати сайт для приймання відвідувачів з інтернету, і чому правильно підготовлений сайт буде допомагати збільшити продажі.
5.  Хочете більше знати про сторінки сайту, які приносять вам максимальні продажі. Типові помилки медичних сайтів, через які ви щодня втрачаєте гроші.

Програма заходу:

10.00 – 12.00.
Пошуковий маркетинг, або отримуємо клієнтів з інтернету .
  • Основи і особливості просування медичних послуг в інтернеті.
  • Короткий огляд і порівняння інструментів пошукового маркетингу (інтернет-реклами).
  • Визначення контекстної реклами, види контекстної реклами. Можливі рекламні стратегії для медичних центрів.
  • Визначення пошукової оптимізації, види просування сайтів, особливості пошукового просування медичних послуг.
  • Як вибрати правильний вид інтернет-реклами для свого закладу.

12.00-12.30  Кава пауза
12.30 – 13.45
Готуємо сайт до приймання відвідувачів
  • Думаємо, як відвідувач сайту: вимоги до головної сторінки, структури сайту, до онлайн форм.
  • Сторінки медичних послуг, або найбільш цільові сторінки сайту: як збільшити х ефективність і не втратити вкладені в рекламу гроші?

Прикл ади та кейси .


Кейс №1.

Як державному медичному закладу отримувати пацієнтів з інтернету за дуже обмеженого бюджету?  І завдяки чому повернення на вкладені в рекламу гроші зараз складає до 800%.

Кейс №2.

Збільшуємо конверсію на сайті, або приклади, коли точкові роботи по сайту допомагають без збільшення рекламного бюджету отримувати більше пацієнтів.

13.45-14.00 Кава пауза

14.00-15.00

-  Юридичне поле під час рекламування медичних послуг в мережі інтернет
-  Офіційний сайт медичного закладу та Ліцензійні умови провадження медичної практики
-  Найчастіші помилки, яких припускаються керівники медичних закладів та компанії-виробники при рекламі медичних послуг
-  Юридична відповідальність за не правильне рекламування медичних послуг
-  Розгляд практичних кейсів

Лектори:
Костянтин Чекмен ьо в , керівник першої агенції медичного інтернет-маркетингу «Медмаркетинг», автор статей та матеріалів, присвячених просуванню медичних послуг в інтернеті для журналів «Практика управління медичним закладом», « LesNouvellesEsthetiques Украина» , « PRO Менеджмент в охороні здоров’я». Доповідач конференції BeautySalonManagment виставки "Інтершарм -Україна 2013"

Олена Беденко-Зваридчук, директор юридичної компанії «МедАдвокат», голова Комітету з медичного права Асоціації юристів України, член Громадської ради при МОЗ України

Організатор: Журнал "Практика управління медичним закладом" та Часопис "Журнал головної медичної сестри"

Вартість участі: 700 грн., для підписників видань - 650 грн.

Детальна інформація та реєстрація:


тел.: (044) 583 04 22, (093) 879 26 29, (066) 70 526 70
e-mail: podpiska@p-a.com.ua
Контактна особа: Яковенко Марія




Автор: Елена Беденко-Зваридчук Просмотров (2821) 09.10.2013
Ключевые слова: збільшення продажу медичних послуг, реклама медичних послуг, сайт медичного закладу




Перед публикацией комментария рекомендуем Вам ознакомистя с Правилами пользования сервиса
Имя:
E-Mail:
Коментарий:





введите символы, изображенные на картинке